Veelgestelde vragen en Huisregels
Handig om te weten voor je headspa behandeling – bij Labeau in Zwolle
Bij ons in de salon vinden we het belangrijk dat je ontspannen aan je behandeling begint. Daarom hebben we een paar tips om je bezoek zo prettig mogelijk te maken:
Kleding: Draag bij voorkeur een hemdje of een bh waarvan de bandjes onder de oksels kunnen. Zo kunnen we comfortabel werken tijdens de behandeling.
Sieraden: Laat kettingen en oorbellen thuis of doe ze vooraf af. Dat bespaart tijd en zorgt ervoor dat je direct kunt ontspannen.
Haar: Borstel je haar van tevoren even goed door, zodat we met een frisse start kunnen beginnen.
Kleding en schoenen: Draag een loszittend shirt en makkelijke schoenen – bij voorkeur schoenen die je makkelijk aan en uitdoet.
Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze Japanse hoofdspa behandelingen in Zwolle. Wil je weten hoe een behandeling werkt, welke voorwaarden onze salon hanteert of hoe je een afspraak maakt? Lees dan hieronder verder.
Algemeen
Salon locatie
Waar kan ik parkeren?
Is een behandeling boeken in de avond ook mogelijk?
Ja zeker, onze salon is ook in de avonden geopend.
Is de shampoo die jullie gebruiken pH gebalanceerd?
Ja, zeker. Onze shampoo is volledig neutraal en pH-gebalanceerd, waardoor deze geschikt is voor elke hoofdhuid.
Is de salon ook toegankelijk voor hijabis?
Ja zeker, de salon is geheel privé en afgesloten van de gezamenlijke ruimte.
Wordt je altijd behandeld door een vrouw?
Ja zeker, in onze salon werken enkel dames
Behandeling informatie
Is de behandeling ook mogelijk met extentions?
Nee helaas niet, dit omdat we de hoofdhuid volledig gaan reinigen hierdoor kunnen er klitten ontstaan.
Is het nodig om mijn haren wassen?
Nee dit is niet nodig, dit gaan wij uitgebreid voor je doen
Wordt je haar na de behandeling geföhnd?
Jazeker, wij föhnen je haar altijd handdoek droog, maar niet in model.
Is een afspraak maken ook mogelijk als er sprake is van eventuele hoofdhuid problemen?
Ja zeker is dit mogelijk, wij passen elke behandeling aan op de hoofdhuid conditie van de klant.
Is een behandeling ook mogelijk als je psoriasis en of eczeem hebt?
Ja, zeker! Een behandeling is ook mogelijk in geval van psoriasis of eczeem. De behandeling kan helpen om de klachten te verminderen, en we hebben een shampoo die speciaal voor psoriasis en exceem is.
Huisregels
Mag ik de behandling annuleren?
De afspraak kan alleen worden geannuleerd via de annuleringsknop in de email. Alleen op deze manier is de annulering geldig.
Wat als ik te laat ben?
Te laat komen kan een keer gebeuren. Als de vertraging maximaal 5 minuten is, worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Bij een vertraging van 10 tot maximaal 15 minuten worden er echter extra kosten van €10 boven op de geboekte behandeling gerekend. Het kan voorkomen dat de volledige behandeling niet meer uitgevoerd kan worden door het tijdsgebrek. In dat geval wordt 100% van de geboekte behandeling in rekening gebracht.
Kan ik de afspraak ook verzetten?
Het verplaatsen van een afspraak is eenvoudig via de boekingsapp. Annuleer de afspraak die je niet meer wilt en boek vervolgens een nieuwe afspraak. Als er geen beschikbaarheid meer online staat, betekent dit helaas dat er geen plekken meer zijn. Om zeker te zijn van een plek, wordt aangeraden om afspraken vooruit te plannen.
Indien ik niet aanwezig, moet ik dan betalen?
Indien je niet komt opdagen, dus een no show, dien je het gehele bedrag van de geboekte behandeling te betalen.
Stel je hebt een DUO behandeling van 150 euro geboekt, dan wordt het gehele bedrag in rekening gebracht.
Als ik een cadeaubon heb en ik kom niet opdagen, benik dan het volledige bedrag van mijn cadeaubon kwijt?
Ik heb een duobehandeling geboekt, maar ik kom alleen. Moet ik dan ook betalen voor twee personen?
Ja, dat klop. Bij een duobehandeling is het vereist om met twee personen te komen. Als dit niet het geval is, zijn wij helaas genoodzaakt om het volledige bedrag van de duobehandeling in rekning te brengen.